16 decembrie 2011

Decathlon e locul pentru articole sportive


De cand am fost in Decathlon am ramas mega placut impresionat.Si sunt ceva magazine de genul prin Bucuresti.Si eu nu's usor de impresionat.Treaba e ca oamenii au cam orice iti poti inchipui.Orice sport ai practica(si canoe da si cu atat mai mult judo,parasutism sau altele)poti gasi acolo accesorii,echipament sau sfaturi...
E destul de mare locatia pentru a te si plimba cu trotinetele sau bicicletele pe acolo,de test asa.Motiv pentru care un prieten a si cazut cu bicla :D Eh si cum trebuia sa fie o buba,am gasit-o : oamenii nu aveau catalog pe site.Aveau doar sectiuni cu sporturile si echipamentul aferent lor.
Pana de curand : caci s-au gandit ca ajungem in 2012 si trebe sa aiba si ei un catalog online.Si l-au facut anume foarte bine.Catalogul online DECATHLON sper sa aduca un 'breath of fresh air' pentru ca Hervis si Jysk sau ce dracu o mai fii pe la noi,nu-mi plac in general,mai ales dpdv al preturilor practicate.
Deci aici gasim cam tot ce ne dorim daca ne place miscarea ;)

Un comentariu:

  1. Sa ne placa miscarea, bun imbold :) pacat de prietenul tau accidentat. Btw imi plac linkurile ;)

    RăspundețiȘtergere

Daca ai ceva de zis, mai jos e locul !