25 martie 2011

Distrusii care au stat la coada pentru a se holba la noile trenduri !

Pazea lume buna,s-a deschis H&M.Gata suntem in randul lumii civilizate,gata!Avem tot ce ne trebuie acum in mall`uri.Zara,C&A si H&M.Ce gravi suntem noi!
Ne-am pisat pe tot.Dupa ce ca am lucrat la Zara si stiu o gramada cacaturi si tampenii care se fac acolo(dar nu de asta e vorba)si auzeam la aproape fiecare deschidere,din cele aproape 10 la care am fost sa fac vitrina,texte de genul " haideti sa mai stam 40-50 de minute ca sa se mai adune lumea" acu vad cam acelasi lucru intramplandu-se cu H&M.
Dar vai,nu i-a ajuns romanului Zara si P&B sau Bershka nici C&A , trebuia sa fie tacamul complet si sa-i avem si H&M ca deh...ce noi nu meritam?!
Mie unul nu mi-a placut in mod expres ceva de la H&M-urile din afara,pe unde am avut sansa sa ajung,nu e cu nimic mai presus vreo toala de acolo decat Zara de exemplu care desi imi sunt antipatici mai nou,dar eu zic ca fac hainele cele mai ok/frumoase/interesante si in trend dintre toti retail-erii astia... NU mi se pare normal ca in ziua unei deschideri de magazin de haine,sa fie cozi( BAAAA COZI !!!!! ca la paine si ca in piata !! ) pe culoarele unui mall!!!!
Parca suntem cea mai salbatica rasa de pamantul asta,cum ba nene sa fie COADA LA HAINE!? Oricum majoritatea venisera doar sa se uite ca asa-i romanu' !
Nesansa mea a fost si ca azi dimineata cand veneam de la munca in juru lu' 9:30,nu stiam de ce aglomerat asa 137`ul meu care in mod normal dinspre centru spre militari la orele alea e aproape gol.Pai de ce domne? Ca a coborat jumate din el la Afi Palace Cotroceni domneeee....nu era deschiderea H&M ? Auzi cum sa piarda romanasu nostru asa ceva?

IDIOTI !
Radeti sau plangeti,voi decideti :




Un comentariu:

  1. ce sa le ceri ma, la noi cozile in general se formeaza FARA spatiu CIVILIZAT personal, se sta unu in altu chiar daca sunt 3 insi la cafea, dar cozi imensurabile la haine...............

    RăspundețiȘtergere

Daca ai ceva de zis, mai jos e locul !